El cap de setmana del 18-19 d’abril de 2026 es va dur a terme la 19a Festa de la Ciència de Barcelona, al Born.

Vam participar-hi impartint un taller d’art rupestre paleolític.
Va ser un gran èxit de participació amb moltes persones interessades i motivades que van demostrar l’artista paleolític que porten dins.
Us compartim algunes de les obres resultants creades amb pigments minerals extrets del nostre entorn, i utilitzant pals, plomes i dits com a pinzells.
Què us semblen? A nosaltres ens encanten!















Rafael Balaguer. Fotografies i vídeo de Jessica Lleonart.
















